Cena dostawy

Koszty dostawy są doliczane do podanej ceny i zależą od metody dostawy, kraju oraz ilości lub wagi towarów.

Ceny dostawy:

  • InPost Paczkomaty: 18.00 Zł.
  • Poczta - Dostawa do domu: 21.00 Zł.
  • GLS - Dostawa do domu: 33.00 Zł.

W przypadku zamówień powyżej 400 Zł. dostawa jest bezpłatna.

W przypadku dostawy do innych krajów prosimy o odwiedzenie naszego międzynarodowego sklepu internetowego cleanfilter.eu.

Data dostawy

Większość produktów znajduje się w magazynie i może być dostarczona natychmiast. Czas dostawy: 3-4 dni robocze.

Produkty oznaczone jako niedostępne w magazynie lub zamówione w przedsprzedaży zostaną dostarczone w ciągu 5-14 dni roboczych w przypadku filtrów G3, G4, M5, F7, F9 oraz w ciągu 30 dni roboczych w przypadku filtrów z węglem aktywnym.

Czas dostawy może się różnić o kilka dni roboczych z przyczyn niezależnych od CleanFilter:

  • Nieprawidłowe dane kontaktowe.
  • Przeciążenie sieci pocztowej.
  • Krytyczne warunki drogowe.

Gdy tylko paczka jest gotowa do wysyłki, tworzona jest etykieta, a informacje o śledzeniu są wysyłane pocztą elektroniczną. Informacje o śledzeniu są aktywowane, gdy paczka dotrze do terminalu paczkowego.

Nieodebranie przesyłki

Jeśli paczka nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do magazynu CleanFilter. Za dodatkową przesyłkę zwrotną zostaną naliczone opłaty za wysyłkę.

Zwroty

Okres zwrotu

Oferujemy 30-dniowy okres zwrotu. Nie jesteś zobowiązany do podania nam powodu zwrotu, ale zdecydowanie pomaga nam to w ulepszaniu.

Bezpłatne zwroty

Wszystkie zwroty są bezpłatne.

Klient musi jednak zapakować towar w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu z powrotem do magazynu CleanFilter. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia towarów do momentu ich dotarcia do naszego magazynu.

Zwracane towary mogą znajdować się w nieoryginalnym opakowaniu.

W sprawie bezpłatnych zwrotów prosimy o kontakt pod adresem info@cleanfilter.eu.

Termin składania reklamacji uszkodzonych towarów

Jeśli kurier chce przyjąć uszkodzoną przesyłkę, masz prawo odmówić. Możesz również poprosić o otwarcie paczki przy nim i wypełnienie formularza reklamacyjnego.

Termin zgłaszania roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki: 5 dni od otrzymania przesyłki.

Zwroty i wymiany

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru oferujemy zwrot 100% ceny produktu i dostawy.

W innych przypadkach zwrócimy tylko cenę towaru. Zwrotowi nie podlegają towary uszkodzone lub używane.

Jeśli otrzymałeś niewłaściwy towar i chcesz go wymienić, skontaktuj się z nami pod adresem info@cleanfilter.eu.

Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań dla naszych klientów! Na wszystkie pytania odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego!