Koszty dostawy 

Koszty dostawy są doliczane do podanej ceny produktów i zależą od metody dostawy, kraju oraz ilości lub wagi towarów.

Ceny dostawy:

  • InPost Paczkomaty: 18.00 Zł.
  • Poczta - Dostawa do domu: 21.00 Zł.
  • GLS - Dostawa do domu: 33.00 Zł.

Dla zamówień powyżej 400 zł dostawa jest bezpłatna.

Aby złożyć zamówienie z innych krajów, zapraszamy do odwiedzenia naszego międzynarodowego sklepu internetowego na stronie  cleanfilter.eu.

Czas realizacji dostawy

Większość produktów znajduje się w magazynie i może być dostarczona natychmiast. Czas dostawy: 3-4 dni robocze.

Produkty oznaczone jako niedostępne w magazynie lub zamówione w przedsprzedaży zostaną dostarczone w ciągu 5-14 dni roboczych w przypadku filtrów G3, G4, M5, F7, F9 oraz w ciągu 30 dni roboczych w przypadku filtrów z węglem aktywnym.

Czas dostawy może ulec zmianie o kilka dni roboczych z przyczyn niezależnych od CleanFilter, m.in. z następujących powodów:

  • Nieprawidłowe dane kontaktowe.
  • Okres wzmożonej pracy poczty i firm kurierskich.
  • Niebezpieczne warunki na drogach.

Gdy tylko paczka jest gotowa do wysyłki, tworzona jest etykieta, a dane do śledzenia są wysyłane pocztą elektroniczną. Dane do śledzenia są aktywowane, gdy paczka dotrze do terminalu paczkowego.

Jak zapłacić w paczkomatach InPost?

Oferujemy możliwość płatności przy odbiorze do paczkomatów InPost oraz kuriera. Prosimy postępować zgodnie z tą instrukcją, jak zapłacić przy odbiorze w paczkomatach InPost:

https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-pobraniowa-z-automatu-paczkomatpaczkopunktu

Nieodebranie przesyłki

Jeśli paczka nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona do magazynu CleanFilter. Za dodatkową przesyłkę zwrotną zostaną naliczone opłaty.

Zwroty

Okres zwrotu

Oferujemy 30-dniowy okres zwrotu. Klient nie jest zobowiązany do podania nam powodu zwrotu, jednak informacje takie pomogą nam w ulepszaniu naszych usług.

Bezpłatne zwroty

Wszystkie zwroty są bezpłatne.

Klient musi jednak zapakować towar w odpowiedni sposób, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniami podczas transportu powrotnego do magazynu CleanFilter. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia towarów do momentu ich dotarcia do naszego magazynu.

Towary mogą być zwracane w nieoryginalnym opakowaniu.

W sprawie bezpłatnych zwrotów prosimy o kontakt pod adresem info@cleanfilter.eu.

Termin składania reklamacji uszkodzonych towarów

Klient ma prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. Może również poprosić o otwarcie przesyłki w obecności kuriera i wypełnienie formularza reklamacyjnego.

Termin zgłaszania reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki: 5 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwroty i wymiany

W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru oferujemy zwrot 100% ceny produktu i dostawy.

W innych przypadkach zwrócimy tylko cenę towaru. Zwrotowi nie podlegają towary uszkodzone lub używane.

W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, aby go wymienić, należy skontaktować się z nami pod adresem  cs@cleanfilter.eu.

Zawsze szukamy najlepszych rozwiązań dla naszych klientów! Na wszystkie pytania odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego!