Zwroty
Okres zwrotu
Oferujemy 30-dniowy okres zwrotu. Klient nie jest zobowiązany do podania nam powodu zwrotu, jednak informacje takie pomogą nam w ulepszaniu naszych usług.
Bezpłatne zwroty
Wszystkie zwroty są bezpłatne.
Klient musi jednak zapakować towar w odpowiedni sposób, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniami podczas transportu powrotnego do magazynu CleanFilter. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia towarów do momentu ich dotarcia do naszego magazynu.
Towary mogą być zwracane w nieoryginalnym opakowaniu.
W sprawie bezpłatnych zwrotów prosimy o kontakt pod adresem info@cleanfilter.eu.
Termin składania reklamacji uszkodzonych towarów
Klient ma prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. Może również poprosić o otwarcie przesyłki w obecności kuriera i wypełnienie formularza reklamacyjnego.
Termin zgłaszania reklamacji z tytułu uszkodzenia przesyłki: 5 dni od daty otrzymania przesyłki.
Zwroty i wymiany
W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru oferujemy zwrot 100% ceny produktu i dostawy.
W innych przypadkach zwrócimy tylko cenę towaru. Zwrotowi nie podlegają towary uszkodzone lub używane.
W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, aby go wymienić, należy skontaktować się z nami pod adresem cs@cleanfilter.eu.