Regulamin
Niniejsze warunki mają zastosowanie do klientów uzyskujących dostęp do cleanfilter.pl („Strona internetowa”). Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed uzyskaniem dostępu i/lub zamówieniem jakichkolwiek towarów ze Strony internetowej.
Są to zasady i warunki spółki UAB Klimtera („Cleanfilter”), która jest firmą sprzedającą towary klientom za pośrednictwem Strony internetowej. Jeśli uzyskasz dostęp do Strony internetowej i/lub złożysz zamówienie na towary, wyrażasz zgodę na przestrzeganie niniejszych warunków.
Adres siedziby Klimtera Sp. z o.o. to Laisves pr. 78B-214, 05263 Vilnius, Litwa, Numer firmy: 305573925. Numer VAT: LT100013271319.
Właścicielem serwisu cleanfilter.pl jest firma Klimtera Sp. z o.o.
Należy wydrukować kopię niniejszych warunków do wykorzystania w przyszłości.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Strony internetowej, prosimy o kontakt pod adresem info@cleanfilter.eu.
Jak zamówić
1. Wybierz na Stronie żądany towar i kliknij „Dodaj do koszyka”;
2. Wybierz ilość towarów, które chcesz kupić od Ceanfilter (domyślnie będzie to jedna (1) jednostka). Należy pamiętać, że limit wynosi dwadzieścia (20) jednostek na przedmiot. Aby zamówić ilości większe niż 20 sztuk na sztukę, prosimy o kontakt pod adresem cs@cleanfilter.eu, który pomoże Państwu w realizacji zamówienia;
3. Sprawdź swoją torbę, upewniając się, że wszystkie specyfikacje, takie jak rozmiar filtra, nazwa centrali wentylacyjnej, odpowiadają Twoim wymaganiom, a następnie kliknij „Do kasy”;
4. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, musisz wprowadzić dane rozliczeniowe i dane do dostawy oraz wybrać metodę płatności. Cena dostawy zostanie obliczona na podstawie adresu dostawy;
Składając zamówienie za pośrednictwem Serwisu, oświadczasz, że posiadasz zdolność prawną do zawierania wiążących umów.
W jaki sposób zostaje zawarta umowa dotycząca towaru pomiędzy Tobą a Cleanfilter
Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczne potwierdzenie. Pamiętaj, że nie oznacza to, że Twoje zamówienie zostało przyjęte. Wszystkie zamówienia podlegają akceptacji przez Cleanfilter. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Cleanfilter przyjął Twoje zamówienie, gdy Twoje zamówienie zostanie przetworzone i będzie gotowe do dostarczenia przez Cleanfilter.
Gdy Cleanfilter przyjmie Twoje zamówienie, umowa zakupu towarów od Cleanfilter zacznie obowiązywać pomiędzy Tobą a Cleanfilter.
Umowa sprzedaży towarów Tobie dotyczy wyłącznie towarów wymienionych w wiadomości e-mail z potwierdzeniem.
Nie zostaniesz obciążony opłatą, zanim Twoje zamówienie zostanie przetworzone i będzie gotowe do dostawy. Jednakże po otrzymaniu zamówienia Cleanfilter utworzy autoryzację. Będzie to widoczne na wyciągu bankowym jako rezerwacja środków, która przydziela pieniądze do Twojego zamówienia, ale nie zostanie ona zrealizowana, dopóki Twoje zamówienie nie zostanie odebrane i przetworzone w magazynie Cleanfilter. Jeżeli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, natychmiast zwrócimy się do Twojego banku o anulowanie autoryzacji. Jeśli autoryzacja pozostanie po kilku dniach, skontaktuj się ze swoim bankiem i poproś o podjęcie działań po anulowaniu przez nas płatności.
Nasze towary
Opis głównych cech towarów znajduje się na stronach produktowych Serwisu.
Ceny towarów w Serwisie podane są na stronach produktów i zawierają wszystkie obowiązujące podatki z wyjątkiem podatku VAT (podatek od towarów i usług). Podatek VAT zostanie naliczony automatycznie na stronie kasy.
Ceny i oferty mogą się różnić i mogą być dostępne tylko przez ograniczony czas. Wszystkie ceny i oferty zależą od dostępności i mogą zostać wycofane lub zmienione według naszego uznania.
Na Stronie znajduje się wiele towarów i pomimo naszych najlepszych starań może się zdarzyć, że niektóre towary wymienione na Stronie będą nieprawidłowo wycenione. Jeśli odkryjemy błąd w cenie zamówionego towaru, poinformujemy Cię o tym najszybciej, jak to możliwe. Damy Ci możliwość ponownego potwierdzenia zamówienia z prawidłową ceną lub jego anulowania.
Cleanfilter nie ma obowiązku sprzedawać Ci towarów o nieprawidłowo wycenionych produktach po niewłaściwej cenie.
W niektórych ofertach podana jest maksymalna ilość na klienta. Jeśli ma to zastosowanie, jest to szczegółowo opisane w indywidualnej ofercie.
Obrazy towarów
Zdjęcia towarów umieszczone są w celu przedstawienia ogólnego wyobrażenia o produktach. Otrzymany towar może nieco odbiegać od obrazu na Stronie. Jednakże jego parametry techniczne będą odpowiadać tym podanym w opisie produktu.
Ochrona danych i prywatność
Wszelkie przekazane nam dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności.
Metoda płatności
Możesz zapłacić kartą Mastercard, VISA, American Express, PayPal lub bezpośrednim przelewem bankowym. Jeśli korzystasz z karty kredytowej, upewnij się, że podałeś imię i nazwisko posiadacza karty w formie widniejącej na karcie, a adres rozliczeniowy jest zgodny z widniejącym na wyciągu z karty. Płatność zostanie pobrana w złotych (zł) i, jeśli ma to zastosowanie, Twoja karta zostanie obciążona zgodnie z obowiązującym w danym momencie kursem wymiany.
Opłaty Cleanfilter pobierane są przez UAB Klimtera w imieniu Cleanfilter podczas realizacji transakcji, a UAB Klimtera zobowiązuje się w Twoim imieniu przekazać Twoją płatność firmie Cleanfilter.
Zapobieganie oszustwom
Aby pomóc nam zapobiegać oszustwom, zamówienia o wartości 200 EUR (lub równowartości w walucie lokalnej) lub większej mogą wymagać dodatkowej weryfikacji. Oszustwa związane z kartami są nielegalne, a sprawcy będą ścigani.
Dostawa
Koszty dostawy są dodatkiem do wyświetlanej ceny i różnią się w zależności od wybranej usługi dostawy, kraju dostawy oraz ilości/wagi zamówionych towarów.
Koszty dostawy zostaną potwierdzone przed przyjęciem zamówienia.
Opcje dostawy
Ceny podano w sekcji: dostawa i zwroty. Wysyłamy na cały świat, więc jeśli Twojego kraju nie ma w tabeli, skontaktuj się z cs@cleanfilter.eu, aby uzyskać informacje o kosztach dostawy w Twoim kraju.
Podzielona dostawa
Cleanfilter może podzielić dostawę Twojego zamówienia na kilka paczek w zależności od dostępności zapasów. Za tę usługę nie poniosą Państwo dodatkowych opłat.
Oferty darmowej dostawy
W przypadku zamówionych towarów mogą obowiązywać oferty bezpłatnej dostawy, jeśli są dostępne. Jeśli Twoje zamówienie jest oznaczone jako bezpłatna dostawa, nie zostaniesz obciążony opłatą za usługę dostawy.
Zwroty i wymiany
1) Anulowanie zamówienia online w okresie odstąpienia od umowy
Masz 14 dni na zmianę decyzji od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia.
a) Czy mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować każdy przedmiot zamówiony online zgodnie z warunkami określonymi w tej sekcji.
b) Kiedy muszę anulować zamówienie?
Twój okres anulowania kończy się 14 dni od dnia, w którym produkty zostały dostarczone Tobie (lub osobie wyznaczonej do odbioru przedmiotów w Twoim imieniu). Jeżeli Twoje zamówienie składa się z wielu pozycji lub części, które są dostarczane w różnych dniach, wówczas okres odstąpienia od umowy (w odniesieniu do całego zamówienia) kończy się w dniu przypadającym 14 dni po dniu, w którym dostarczona została Ci ostatnia pozycja lub część (lub osoba przez Ciebie wyznaczona do odbioru zamówienia).
c) Jak powiadomić Cię o chęci anulowania zamówienia?
Możesz anulować, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@cleanfilter.eu.
Musisz przekazać firmie Cleanfilter jasne oświadczenie, że chcesz anulować zamówienie, które będzie zawierało Twoje imię i nazwisko, adres, szczegóły zamówienia, które chcesz anulować oraz pewne dane kontaktowe, takie jak numer telefonu lub adres e-mail.
d) Jak mogę odesłać moje produkty?
Musisz zwrócić swoje produkty pocztą na adres podany w wiadomości e-mail o anulowaniu nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś Cleanfilter, że chcesz anulować zamówienie. Wszelkie zwroty odbywają się na własne ryzyko. Dla własnego bezpieczeństwa Cleanfilter zaleca odesłanie produktów listem poleconym.
Musisz pokryć wszelkie koszty przesyłki zwrotnej, z wyjątkiem sytuacji, gdy wysłano do Ciebie niewłaściwy przedmiot lub przedmiot jest uszkodzony.
Przedmioty nie muszą być w oryginalnym opakowaniu, muszą jednak być w stanie nadającym się do sprzedaży.
e) Ile pieniędzy zostanie mi zwrócone?
UAB Klimtera zwróci Ci w imieniu Cleanfiter pełną kwotę za wszelkie zwrócone przez Ciebie przedmioty, ale potrąci z każdego zwrotu kwotę równą jakiemukolwiek zmniejszeniu wartości przedmiotów w wyniku obchodzenia się z nimi w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów.
Cleanfilter nie zwróci żadnych kosztów dostawy związanych z dostawą przedmiotów, z wyjątkiem sytuacji, gdy wysłano do Ciebie niewłaściwy przedmiot lub przedmiot jest uszkodzony.
UAB Klimtera dokona zwrotu pieniędzy w imieniu Cleanfilter przy użyciu tej samej metody płatności, której pierwotnie użyłeś do dokonania płatności (chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie). Zwrot środków nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Cleanfilter otrzyma od Ciebie zwracane produkty.
2) Przedmioty, które są nieprawidłowe lub wymagają wymiany
W wiadomości e-mail na adres info@cleanfilter.eu proszę wyraźnie podać powód zwrotu oraz informację, czy żądasz zwrotu pieniędzy czy wymiany. Cleanfilter może wymieniać wyłącznie produkty na ten sam produkt.
Cleanfilter zaleca odesłanie produktów listem poleconym. Adres zwrotny zostanie podany w wiadomości e-mail o anulowaniu.
Przedmioty nie muszą być w oryginalnym opakowaniu, jednakże muszą być w stanie nadającym się do sprzedaży i wysłane do Cleanfilter na własny koszt i ryzyko.
Masz prawny obowiązek należytej opieki nad przedmiotami, gdy są w Twoim posiadaniu. Jeżeli nie dopełnisz tego obowiązku, Cleanfilter może mieć prawo do podjęcia działań przeciwko Tobie w celu uzyskania odszkodowania. Dotyczy to wszystkich zwracanych artykułów.
Po dokonaniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawierającą szczegółowe informacje o zwróconej kwocie i przedmiotach, które Cleanfilter otrzymał z powrotem. Jeśli przysługuje Ci zwrot pieniędzy lub zwrot kosztów, Klimtera UAB przeleje pieniądze w imieniu Cleanfilter przy użyciu tej samej metody, której pierwotnie użyłeś do zapłaty za zakup.
Cleanfilter stara się przetwarzać wszystkie zwroty tak szybko, jak to możliwe, a potwierdzenie tego powinieneś otrzymać w ciągu tygodnia od zwrotu produktu. Należy pamiętać, że w ruchliwych porach roku, takich jak święta, czasy te mogą się wydłużyć.
3) Produkty wadliwe
W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego produktu:
Będziesz mieć prawo do jednego z następujących środków zaradczych:
Poziom 1: W ciągu 30 dni od otrzymania wadliwego produktu możesz otrzymać:
- zastępstwo; Lub
- pełen zwrot.
Poziom 2: jeśli od otrzymania towaru minęło więcej niż 30 dni, możesz ubiegać się o wymianę wadliwego przedmiotu (ale nie o zwrot pieniędzy).
Poziom 3: jeśli wymiana nie jest możliwa, nie powiedzie się lub nie będzie możliwa do zrealizowania w rozsądnym terminie, możesz wybrać:
- zatrzymać wadliwy towar i domagać się obniżenia ceny (wysokość obniżki ceny zostanie ustalona przez Cleanfilter w zależności od tego, co będzie uzasadnione w danych okolicznościach); Lub
- Zwróć wadliwy przedmiot i zażądaj zwrotu pieniędzy (pamiętaj jednak, że jeśli masz towar dłużej niż 6 miesięcy, zwrot ten może zostać zmniejszony).
Jeśli uważasz, że otrzymałeś wadliwy produkt, zwróć go do Cleanfilter, podając, jeśli to możliwe, szczegółowe informacje na temat:
- Numer Twojego zamówienia
- Kod produktu/nazwa produktu
- Szczegóły usterki
- Niezależnie od tego, czy wolisz zwrot pieniędzy, czy wymianę
- Zwraca adres
Cleanfilter zaleca odesłanie produktów listem poleconym. Adres zwrotny zostanie podany w wiadomości e-mail o anulowaniu.
Cleanfilter sprawdzi zwrócone produkty i powiadomi Cię o zwrocie kosztów lub wymianie pocztą elektroniczną w rozsądnym terminie.
Klimtera UAB dokona w imieniu Cleanfilter należnego Państwu zwrotu pieniędzy tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu czternastu (14) dni od dnia, w którym Cleanfilter potwierdził pocztą elektroniczną, że mają Państwo prawo do zwrotu pieniędzy za wadliwe produkty. Zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, jakiej pierwotnie użyłeś do dokonania płatności (chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie).
Cleanfilter poniesie uzasadnione koszty przesyłki zwrotnej produktów do wysokości standardowej opłaty za dostawę w przypadku usterki Cleanfilter.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotu towaru, skontaktuj się z nami pod adresem cs@cleanfilter.eu.
Gwarancja i ograniczenie naszej odpowiedzialności
Jeżeli Cleanfilter nie zastosuje się do niniejszych warunków, Cleanfilter będzie odpowiedzialny wobec Ciebie jedynie za cenę zakupu towaru oraz za wszelkie udowodnione straty, które poniesiesz w wyniku nieprzestrzegania przez Cleanfilter (niezależnie od tego, czy wynikają z umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania), naruszenie obowiązku ustawowego lub z innego powodu), które są przewidywalną konsekwencją takiego zaniedbania.
Cleanfilter nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, które mieszczą się w następujących kategoriach:
- utrata dochodu lub przychodów;
- utrata działalności;
- utratę zysków;
- utratę przewidywanych oszczędności;
- utrata danych; Lub
- strata czasu na zarządzanie lub biuro.
Chociaż firma Cleanfilter stosuje standardowe w branży zabezpieczenia przed wirusami komputerowymi, nie jest w stanie zagwarantować, że ta witryna internetowa jest wolna od wirusów komputerowych lub jakichkolwiek innych złośliwych lub szkodliwych programów komputerowych.
Odpowiedzialność Cleanfilter ograniczona jest do 3 sum zamówienia.
Żadne z postanowień niniejszych warunków nie ma na celu naruszenia Twoich praw ustawowych.
Zdarzenia poza naszą kontrolą
Cleanfilter nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek ze swoich zobowiązań wobec Ciebie, spowodowane zdarzeniami znajdującymi się poza uzasadnioną kontrolą Cleanfiter („Zdarzenie siły wyższej”). Zdarzenie siły wyższej obejmuje wszelkie działania, zdarzenia, brak zdarzenia, zaniechanie lub wypadek pozostające poza uzasadnioną kontrolą Cleanfilter i obejmuje (bez ograniczeń) co następuje:
(a) Strajki, lokauty lub inne akcje protestacyjne;
(b) zamieszki społeczne, zamieszki, inwazja, atak terrorystyczny lub groźba ataku terrorystycznego, wojna (niezależnie od tego, czy została wypowiedziana), czy groźba wojny lub przygotowania do wojny;
(c) pożar, eksplozja, burza, powódź, trzęsienie ziemi, osiadanie, epidemia lub inna klęska żywiołowa;
(d) niemożność korzystania z kolei, żeglugi, samolotów, transportu samochodowego lub innych środków transportu publicznego lub prywatnego;
(e) Niemożność korzystania z publicznych lub prywatnych sieci telekomunikacyjnych; Lub
(f) Akty, dekrety, ustawodawstwo, rozporządzenia lub ograniczenia jakiegokolwiek rządu.
W przypadku zdarzenia siły wyższej działanie Cleanfilter uznaje się za zawieszone na okres trwania zdarzenia siły wyższej, a czas działania Cleanfilter zostanie przedłużony o ten okres. Cleanfilter podejmie uzasadnione działania, aby zakończyć Zdarzenie Siły Wyższej lub znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu jego zobowiązania wobec Ciebie będą mogły zostać wykonane pomimo Zdarzenia Siły Wyższej.
Komunikaty pisemne
Obowiązujące przepisy wymagają, aby niektóre informacje lub komunikaty wysyłane do Ciebie przez Cleanfilter miały formę pisemną. Wchodząc na Stronę, akceptujesz fakt, że komunikacja z Cleanfilter będzie odbywać się głównie drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub powiadomień zamieszczanych na Stronie. Dla celów umownych, wchodząc na Stronę internetową, wyrażasz zgodę na ten elektroniczny środek komunikacji i potwierdzasz, że wszystkie umowy, powiadomienia, informacje i inna komunikacja, którą Cleanfilter dostarcza Ci drogą elektroniczną, są zgodne z wszelkimi wymogami prawnymi, zgodnie z którymi taka komunikacja ma formę pisemną. Warunek ten nie ma wpływu na Twoje prawa ustawowe.
Prawa własności intelektualnej
O ile nie określono inaczej, prawa własności intelektualnej do treści wszystkich stron tej witryny stanowią własność Cleanfilter lub są przedmiotem licencji firmy Cleanfilter lub są wykorzystywane za zgodą właściciela.
Zawartość tej witryny nie może być kopiowana, powielana, modyfikowana, pobierana ani wykorzystywana w jakiejkolwiek formie bez naszej uprzedniej pisemnej zgody.
Uskarżanie się
Cleanfilter bardzo poważnie podchodzi do wszelkich opinii i stara się rozpatrywać reklamacje tak szybko i skutecznie, jak to możliwe.
W przypadku reklamacji związanych z zamówieniami złożonymi za pośrednictwem Witryny prosimy o kontakt e-mailowy na adres info@cleanfilter.eu. Aby pomóc Cleanfilter w rozpatrzeniu Twojej skargi, prosimy o szczegółowe opisanie wszystkich aspektów skargi, numer zamówienia i dane kontaktowe.
Nasze prawo do zmiany niniejszych warunków
Cleanfilter zastrzega sobie prawo do okresowego sprawdzania i zmiany niniejszych warunków. Będziesz podlegać warunkom obowiązującym w momencie zamawiania towarów od Cleanfilter, chyba że: –
Wszelkie zmiany niniejszych warunków muszą być wprowadzone przez prawo lub organ rządowy, w takim przypadku zmiany mogą dotyczyć zamówień złożonych wcześniej przez Ciebie; Lub
Cleanfilter powiadomi Cię o wszelkich zmianach w niniejszych warunkach przed przyjęciem Twojego zamówienia. W takim przypadku Cleanfilter ma prawo założyć, że zaakceptowałeś zmianę warunków, chyba że powiadomisz Cleanfilter o przeciwnym sprzeciwie w ciągu siedmiu (7) roboczych dni od otrzymania przez Państwa towaru.
Obowiązujące prawo i jurysdykcja
Niniejsze warunki podlegają prawu litewskiemu. Jeśli jesteś konsumentem w UE, chronią Cię wszelkie nadrzędne i bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa kraju, w którym mieszkasz. Żadne z postanowień niniejszych warunków nie wpływa na Twoje prawa jako konsumenta do powoływania się na takie obowiązkowe przepisy prawa lokalnego.
Sądy litewskie mają wyłączną jurysdykcję nad wszystkimi roszczeniami lub sporami (umownymi lub pozaumownymi) powstałymi w związku z niniejszymi warunkami, w tym zamówieniami towarów, lub w związku z nimi.